Palveluliiketoiminnan muotoilija

Maija Isotalus

Bio

Maijan osaaminen keskittyy B2B palveluliiketoiminnan kehittämiseen. Hänellä on kokemusta palvelumallien ja -konseptien sekä asiakkuuden hoitomallin suunnittelusta ja niiden pilotoinnista ja käytäntöönviennistä.

Maijan erityisenä mielenkiinnon kohteena on asiakaslähtöisyyden ilmeneminen yrityksissä ja sen kehittäminen organisaatioissa. Ennen Palmua Maija tutki Aalto yliopistossa asiakaslähtöisyysteemaa kontekstissa, jossa teollisuusyritykset siirtyvät palveluiden tuottajiksi.

Työkokemus

2012 -> Palmu Evolution — Palveluliiketoiminnan muotoilija
2010 – 2012 Aalto Yliopisto — Tutkija

Asiakkaina mm. Fortum, Konecranes, OP-Pohjola, Tana, Fennia, Ovenia, Enfo, OpusCapita, L&T, Asiakastieto, Sponda