Palvelumuotoilija

Elina Huumo

Bio

Elina on asiakaslähtöisyyteen uskova luova suunnittelija, olipa kyse sitten organisaatioiden, palvelukonseptien tai brändien muotoilusta.

Elinaa ohjaa jatkuva uteliaisuus ihmisten asenteiden, uskomusten, motivaation ja käyttäytymisen selvittämiseksi. Empatia ja sen käyttäminen suunnittelussa on Elinalle tärkeintä.

Paraskaan konsepti ei toimi, ellei sitä pystytä viemään toimenpiteiksi arkeen. Siksi käytännönläheisyys ja nopea pilotointi on Elinalle onnistuneen projektin edellytys.

Työkokemus

2017 -> Palmu — Palvelumuotoilija
2012-2017 Zeeland Family — Strategic Planner/ Head of Customer Experience
2009-2012 Talentum Events — Markkinointipäällikkö
2007-2009 Trainers´ House/ Satama Interactive — Markkinointi- ja HR koordinaattori
2002-2007 Nordea Pankki Oyj — Palveluneuvoja

Asiakkaina mm. Machinery, Nebula, Ensto Chago, Digita, Mehiläinen, GS1, Badenoch & Clark, Funcfood, Teleste